divendres, 8 d’abril del 2016

Rocío / Rosada


Una mañana me levanté y ya no estaba tu ropa
.
En su lugar quedaban miles de gotas de rocío que había dejado la niebla en la que habías vivido los últimos años.

Me dirigí a mi rincón de pensar, pero antes de llegar encontré una nota en la que decía...

"Búscame todas las mañanas en las gotas de rocío, si miras bien verás mi reflejo en cada una de ellas."



Un matí em vaig aixecar i la teva roba ja no hi era.

En el seu lloc quedaven milers de gotes de rosada que havia deixat la boira en què havies viscut els últims anys.

Em vaig dirigir al meu racó de pensar, però abans d'arribar vaig trobar una nota en què deia ...:

"Búsca'm tots els matins a les gotes de rosada, si mires bé veuràs el meu reflex en cadascuna d'elles."







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada