diumenge, 10 d’abril del 2016

Maletas / Maletes


Preparo maletas en las que puedo guardar sólo 5 recuerdos.

Pienso en muchos buenos momentos y en otros malos que me hicieron cambiar.

Tengo ya el sonido de tu sonrisa y la calidez de tus abrazos.

La voz de mis padres, el último momento que pasé con mi abuela, y me permitiré como último recuerdo la paz del blanco de las calles fundiéndose con el mar.



Preparo maletes en les què puc guardar 5 records.

Penso en molts bons moments i en altres dolents que em van fer canviar.

Tinc ja el so del teu somriure i la calidesa de les teves abraçades.

La veu dels meus pares, l'últim moment que vaig passar amb la meva àvia, i em permetré com últim record la pau del blanc dels carrers fonent-se amb el mar.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada