dilluns, 11 d’abril del 2016

Llaves / Claus

Vuestro mundo fue mi mundo durante 18 años.

Crecí y me marché, buscando nuevas experiencias lejos del lugar que me vio nacer.

Aprendí que el mundo puede ser un lugar apasionante en el que vivir.

Rincones lejanos, amigos pasajeros, maestros del tiempo y momentos que marcan.

Pero me enseñasteis también, dónde escondías las llaves de casa, y que por suerte nunca cerrabais las puertas y siempre que me ha hecho falta, vuestra casa ha seguido siendo mi casa, por más lugares apasionantes que tenga el mundo.




El vostre món va ser el meu món durant 18 anys.

Vaig créixer i vaig marxar, buscant noves experiències lluny del lloc que em va veure néixer.

Vaig aprendre que el món pot ser un lloc apassionant on viure.

Racons llunyans, amics passatgers, mestres del temps i moments que marquen.

Però em vau ensenyar també, on amagàveu les claus de casa, i que per sort mai tancàveu les portes i sempre que m'ha fet falta, la vostra casa ha continuat sent casa meva, per més llocs apassionants que tingui el món.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada