dilluns, 4 d’abril del 2016

Caminos / Camins



Busqué por el camino las migas de pan que dejabas.
Pero perdí parte del rastro cuando sopló el viento.
Decidí cerrar los ojos para pensar qué camino podías haber tomado.
Pensé que te conocía profundamente por lo que no podía errar en mi decisión.
Vale, tuve que volver varias veces sobre mis pasos, pues por más que te conozca, por suerte, siempre va ha haber partes de ti que debo descubrir.


Vaig buscar pel camí les molles de pa que deixaves.
Però vaig perdre part del rastre quan va bufar el vent.
Vaig decidir tancar els ulls per pensar quin camí podies haver pres.
Vaig pensar que et coneixia profundament pel que no podia errar en la meva decisió.
D'acord, vaig haver de tornar diverses vegades sobre els meus passos, ja que per més que et conegui, per sort, sempre hi haurà parts de tu que he de decobrir.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada