dijous, 19 de maig del 2016

Maletas / Maletes

Tres segons, tressegons , tres segons, #tressegons

En el desván detrás de cajas de cartón encontré unas viejas y polvorientas maletas.

Unas de piel raída y otras de cartón.

Estaban cerradas con llave, así que pensé que probablemente contenían tal vez algo de valor.

Bajé a la cómoda y miré a ver si en el fondo de algún cajón se escondía una llave.

No encontré ninguna, así que decidí abrirlas igualmente.

Pesaban bastante y al moverlas se oía el rechinchinar del metal contra el metal.

Dentro de la primera encontré antiguos libros de medicina con dos iniciales que no me eran familiares, en las otras ropa vieja de cama y una caja con monedas viejas y una pipa.

Si alguien guardó aquellas maletas lo hizo con esmero, pues ya no quedaba nadie a quién preguntar que significaban aquellas iniciales.

El pasado es algo que pasó, pero si no se lo cuentas a nadie, cuando te vayas, parecerá que nunca sucedió.




A les golfes darrere de caixes de cartró vaig trobar unes velles i polsoses maletes.

Unes de pell gastada i altres de cartró.

Estaven tancades amb clau, així que vaig pensar que probablement contenien potser alguna cosa de valor.

Vaig baixar a la còmoda i vaig mirar a veure si en el fons d'algun calaix s'amagava una clau.

No vaig trobar cap, així que vaig decidir obrir-les igualment.

Pesaven bastant i en moure-se sentia el el retintell del metall contra el metall.

Dins de la primera vaig trobar antics llibres de medicina amb dues inicials que no m'eren familiars, en les altres roba vella de llit i una caixa amb monedes velles i una pipa.

Si algú va guardar aquelles maletes ho va fer amb cura, perquè ja no quedava ningú a qui preguntar que significaven aquelles inicials.

El passat és una cosa que va passar, però si no l'hi comptes a ningú, quan et vagis, semblarà que mai va succeir.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada